Monday, January 19, 2009


cinta hati yg pertama utk taun ni. tengah explore all the function inside. maaf kan aku dLa. idaman aku yg aku nak sgt-sgt tuh dah takde kuar dah kaler dia. jadik ni jela pilihan terakhir aku. habis satu lowyat+times square aku pusing sabtu aritu. dahla sblm tu pusing sampai nak tercabut kaki dok crik laptop adek aku huhu maafkan aku skali lagi dLa... aku terpaksa..

features dia:

- 4GB Internal Memory
- 10.1 Mega Pixels with Super HAD CCD
- Carl Zeiss Vario-Tessar Lens with 4x Optical Zoom
- 3.5" Full Wide Touch Screen LCD
- BIONZ Image Processing Engine
- Double “Anti-blur” Solution: Optical SteadyShot and ISO 3200 High Sensitivity
- Improved Face Detection Technology for Children and Adults
- Smile Shutter
- Intelligent Scene Recognition
- Photo Album & Scrapbook
- HD Slide Show with Select Music Playback

yang buat aku impress sesgt kat cinta ati ni, dia leh edit-edit gambo mcm dalam adobe photoshop tuh. pastu leh trus buat slide show. tayah nak upload byk-byk dalam komputer then buat slide show. guna kamera ni pon dh okeh. just create folder then upload folder tuh ke pc n burn dalam cd if nak distribute kat orang la (yg macam ala-ala nak buat presentation tuh). then dia bleh connect trus kt tv mcm handycam tu. plus dengan build-in memory 4gb! tayah pakai memory card pon takpe. 4gb takkan tak cukop kot? hehe saye suke!

4 comments:

*Mami Damia Aisyah* said...

santek bangat.. huhuhu guer juga jatuh cinta.. hahhaha nati leh ar tumpang muka nak amik gamba yekk .. hehehehe

Lina Azlina said...

suke la yaya
bile nak amik gamba sayep banyak²?
huhu

p/s:eh enkau yg bejalan 2ari suntuk kan..aku lak yg dituduh..huhu

[M.Y] said...

ahaks ina.. mule2 aku msg ko tuh maksud kan aku la tp last2 ko plak yg trase mcm aku serkap jarang maka aku pon saje la nyakat anda.. ahaks mahap kn sy ye..

*moh kawan2 kite amek gambo beramai2 nnt hokeh.. *wink*

Lina Azlina said...

siyes...sgt besh!
smlm anda kemaneee???
cehhh..tglkan aku sendiri kat ym