Monday, June 1, 2009

biggest loser

my hips is getting bigger n bigger day by day. semalam baru discover pasal menda ni. usually pakai baju mak memang akan muat-muat atau ade lebih sket. tapi semalam masa nak pegi kenduri syikin, disebabkan baju kurung aku semua dah bermastautin kat Tampin, maka kena la pinjam baju mak. sekali masa nak zip kain tu tak bleh zip plak. kena la angkat atas sket baru bleh zip. tapi lepas dah zip turun kan kain secara perlahan-lahan skali ade dengar bunyi "kreekkk". habis kain mak kat belah pinggul tu tertetas sket. terus aku menjerit, "maakkkkkkkkkkk!!" gila betul. pegi kat mak tanya baju tu dah brapa lama dia tak pakai. dia cakap takde la lama sangat tapi kain dia tu memang sempit sket. fuhhh lega sket dengar mak cakap camtu. tapi lepas tu mak sambung, "tapi bila mak pakai kain tu takde la ketat macam kamu pakai tu" arghhh tidakkkk. adik aku bleh gelak-gelak plak. nak kena penampo la tu. siap cakap aku nye kain tu macam saloma pakai plak. sobs² ye aku tau aku makin gemok. hadui! misi jogging belum start lagik. mungkin ni la petanda nye kot?

mulai esok, aku nak bawak t-shirt ngan trek suit g opis. lepas abeh keja leh salin baju n terus jogging sorang-sorang. tak leh jadik ni!

3 comments:

xetxet said...

beauty is always from the inside..cheers

[M.Y] said...

thanx anyway.. ;)
just nak stay fit je.. ngeeee

dLaarshad said...

jogging..jgn x jogging..mesti malam jap g ko tdo mati kepenatan kan.maklumla..7 round.hebat siyoot