Monday, November 24, 2008

lipstick

smlm mase tgh lepak2 kt umah takde buat pe tgk laa tb.. kol doblas ade jalan² crik makan kt s'pore.. pehhh tgk die pegi kedai ayam penyet t'igt kt patrick.. teman sepenyet mase keje kt OU dlu.. hehe tibe² ngidam nk makan ayam penyet.. aishh tb3 ni pon satu.. time aku kt tampin laa ko nk kuar cite2 cmtuh.. aku ni bukan nye bleh tgk mende² yg aku penah mkn n sedap.. make b'mule laa proses ngidam aku tuh.. kalo ikot kan ati mmg aku g je the curve tuh, makan ayam penyet dh kenyang trus balik tampin balik..tp disebabkan aku still bleh b'pkran scare waras, make aku m'batalkan niat t'sebot.. kalo tak mesti aku dh merase ayam penyet tuh kan hmmm takpe mggu ni ade, aku nk blasah byk² ayam penyet tuh.. hehe siap msg ngn dLa lagik cite pasal mende tuh.. dLa melarang aku utk m'buat keje gile tuh sbb mungkin akan m'cabar die yg t'lebey gile dr aku tuh kot.. hahahaha (mahap dLa, gurauan semate =) ).. utk merawat ati yg ara sbb tak dpt makan ayam penyet, maka aku amek keputusan utk ke KFC je.. menu yg b'asaskan ayam jugak kan.. hehe

mase kuar g bli KFC tuh ujan dh stat turun.. dgn pantas nye aku ke KFC yg jauh nye tak sampai 10 minit.. dh bli KFC b'same ngn cheezy wedges tuh, aku singgah ke Giant yg t'letak tak jauh dr umah aku utk bli sos cili b'perise thai.. makan spicy chicken kalo tak makan ngn sos thai mmg tak sah laa.. sampai je umah, ujan pon trun selebat² tidak.. mmg sesuai btol laa time² mcm tuh aku dok umah.. bleh laa sambong tdo lepas makan tuh hehe sbgai p'buke selera, aku makan kek hersey's dr BK yg aku bli ari sabtu tuh..



kelihatan sedap kan kenkwn?? mmg sedap pon.. bayangkan makan chocolate hersey's b'same² dgn kek dr resipi rahsie.. mmg m'giur kannn hehe


dh makan p'buke selera, maka aku makan laa KFC ngn rakus nye.. (konon je tuh hehe).. dh settle makan seme japg bukak laa tb2.. ade cite lipstick.. heroin cite tuh blakon dlm cite scrubs yg agak gile² tuh.. (aku tatau name die ape huhu).. mule² layan tuh mcm tak paham lak tp lelame tuh baru aku paham.. cite pasal minah tuh dpt breast cancer di usie muda iaitu 27 taun.. mase dpt tuh die baru je kawen n b'angan² nk anak seme tp atas nasihat doktor seme die tak leh ade anak utk mase tuh sbb keadaan hormon yg kurang stabil akibat drpd cancer tuh.. pade mule nye die mcm tak leh trime tp di sbbkan bos die bg semangat kt die t'masok husband die yg ckop memahami, maka di trime ngn ati t'buke n buat pembedahan utk buang breast die tuh.. husband die ckp die sntiase akan kelihatan menarik tanpe breast lagik sebelah.. sgt sweet mase adegan tuh.. aku tak dpt nk crik gambo utk cite tuh sbbnye tatau tajok penuh die ape.. kt tb hanye tulis lipstick je huhu.. tp cite tuh mmg sgt inspiring and true story.. selepas kekenyangan n selesai tgk cite tuh, maka aku pon sambong semula aktiviti tdo ku hehe

DELETED

gambo t'pakse di delete.. sbb rase mcm sepsi plak hahah

ari yg sgt meriangkan.. ehekkss =)

No comments: