Tuesday, December 9, 2008

aku rindu tgk tb kt rumah!!

uwaaaa... aku rindu nk tgk tb kt umah.. arini coti dok lepak kt umah dpt gak aku melakukan aktiviti aktiviti yang aku kemaruk zaman dulu dulu kala.. iaitu aktiviti tido siang.. yahuuuuu

lepas je selesaikan segala urusan di bank bank, aku ngn oden ke carrefour alamanda utk crik biskut yg aku idam-idam kan tuh.. skali harge biskut tuh 7.39 satu kotak.. gile mahal! tapi disebabkan kemaruk nk sgt biskut tuh, aku beli jugak.. sebelum tuh dhla singgah ke baker's cottage utk beli roti sebagai alas pewut.. smp 18.80 harge utk kesemua roti-roti aku tuh.. mmg byk laa roti nya.. sorg 2 jenis roti mane tak nye hehe.. jalan-jalan kat alamanda tuh, oden nk crik bday present utk die.. pegi masok ke nike n al-ihsan, pastu jmp plak sandal reebok yg die penah b'kenan mase raye aritu n harge nye lebey murah 20 hengget!! ape lagik adek aku trus tepon mak aku sbb tuh bday present dr mak n ayah aku, n mak aku pon dh stuju, trus adik aku amek sandal tuh.. akhirnya dapat gak die sandal idaman die tuh hahaha


balik je dr alamanda dh pukol 3 ptg.. nk anta oden ke LCCT lewat-lewat kol 6 nk kene gerak dr umah.. so aku balik trus makan nasik sbb t'lalu lapo sgt n lepas makan trus gone atas katil.. perhhhh heaven gilee dpt tido siang!! aktiviti yg aku sgt rinduuuu di kala keje office hour ni.. tgh tido tuh plak, org dr kedai dobi tepon aku ckp baju aku dh siap utk di collect.. wahhh riang gembira aku baju dh siap.. bleh laa bwk bju tuh aje ke JB nnt.. tayah aku nk kusut-kusut paler pk hehe.. pastu tepat kol 5.45 ptg aku dh bangon n siap-siap utk ke LCCT.. tibe-tibe rase mcm tak puas plak b'mesra-mesra ngn adik aku sowg tuh.. takpe laa nnt akan jmp lagi kan hehe..


balik dr anta adik aku kt LCCT tuh trus ngadap tb tgk brite.. tuh mmg aktiviti biase laa aku kt tampin.. tibe-tibe baru t'igt cite yg biase aku tgk, cite ku milik mu.. layan cite tuh sejam.. igt lepas cite tuh habis nak amek kasot-kasot yg melambak dalam kete tuh bwk naik umah.. yelah ujung mggu ni nk g kursus 10 ari.. pastu ade org nk tumpang.. kang kalo ade kasot-kasot tuh plak cemane nk letak beg-beg tuh seme kan.. skali sambey tgk cite tuh dok laa tekan-tekan info kt remote astro, japg nmpk plak cite grey's anatomy kt cenel star world kol 10.. trus ckp ngn adik aku utk tlg aku angkat kasot-kasot tuh lepas abeh cite tuh.. skali tepat kol 10 n cite grey's anatomy pon baru je start dlm 2 menet trus ade banner kaler biru kuar kt tb aku tulis "services currently not available"... menyirap nye aku mase tuhh.. trus tny adek aku ujan ke kt luar tuh.. mmg ujan pon!1 t'sgt lebat okeh.. aku dh stat menyumpah seranah astro.. tp tak brape menyumpah sgt smp nk tepon kastemer sebis tuh sbb aku tau cemane astro tuh b'fungsi.. jadi tggu laa aku smp jam kt dekoder tuh kembali pade waktu asal baru laa aku on astro tuh.. dekat 20 menet juga laa siaran tergendala.. mmg menyakitkan ati aku btol.. dh aku tak paham cite tuh dr mula cemane.. tp takpelaa dpt gak aku m'ubat rindu nk tgk muke patrick dempsey n meredith tuh hehe.. lepas abeh je cite tuh aku skali lagi main remote astro dgn menekan butang info.. pastu tgk kt 8tv ade cite one tree hill season 5 okeh!!! sunggoh ketinggalan aku ngn cite-cite sebegitu!!! uwaaaaaaa aku tatau cemane ujung pangkal nye cite tuh.. yg aku tau seme karakter dalam cite tuh dh beso dan dh abih blajo high school.. nathan dan lumpuh n b'imej tidak t'urus.. nathan & haley dh ade anak laki sorg yg sgt kiut.. lucas dh jadik coach basketball kt skolah dorg dlu.. brooke n peyton dh nak bukak label s'diri... aduhhhh aku mmg rindu nk tgk cite-cite b'siri cmtu... aku sgt windu nk konker tb di umah.. aku winduuuu nk menonton cite-cite kegemaran ku... adoiiiii dhlaa cite heroes pon dh kuar season 3!! mmg ketinggalan zaman btol aku ni.. t'pakse laa aku m'beli cd box utk cite-cite idaman aku tuh!! itu adalah satu misi untuk tahun depan!!

windu pade cite ni sobsss²

No comments: