Saturday, January 31, 2009

haihhh tatau laa apsal lately ni aku rase mcm dh malas nak taip blog. aku cakap ngn dLa aku dh malas nk b'pk utk tulis dlm blog ni. teramat MALAS!! lagi pun lately ni keje aku melambak2 dekat opis. dgn kastemer dtg nak mintak sign itu dan ini, sah kan itu dan ini. sambil2 menjalankan urusan tuh dtg utk komplen pon ade. dah la aku sorg je officer yg ade kat pejabat tanah tuh. jadi segala urusan kena la aku yang settle kan. n dalam masa seminggu ni scare tibe2 aku kene merasmikan beberapa majlis. tapi takde la besar mane majlis kt opis tuh aje. tp yelah bile tibe2 disuruh untuk rasmi kan majlis n diminta utk berucap tak ke terkedu kejap. aku bukan nye biase buat mende2 tuh seme huhu tp takpe la semua tuh utk bekalan dimasa hadapan insya Allah.

and buat pertama kali jugak semalam aku ditugaskan utk menjadi emcee. aku mcm agak pelik la sebab aku tak nervous langsung mase nak jadik emcee tuh. mungkin sbb dah biase berhadapan dgn org ramai plus aku dh men'chair'kan beberapa meeting kat opis so mende tuh jadi mudah utk aku hehe. sepanjang aku jadik emcee utk majlis perhimpunan bulanan peringkat daerah tuh aku igt bos aku akan ter'fall' asleep, tp rupenya anggapan aku meleset sama sekali. bos aku punye la kusyuk m'dgr n mendgr dgn penuh minat mase aku jadik emcee tuh. nak-nak bila aku start b'pantun sblm m'perkenalkan kan penceramah jemputan. kemain senyum sampai ke telinga lagik. aku pulak jadik termalu sendiri. hahahaha tapi secara keseluruhannya aku berpuas hati dgn pencapaian aku sbg pengerusi majlis utk perhimpunan bulanan kali ni. aku ada juga cuba utk mendpt feedback dr staf2 aku and most of them bg maklumbalas yg positif cuma dorg ckp penggunaan bahasa baku aku tuh agak pelik bunyik nye. ape yg pelik aku pon tatau hahahaha. yang sorg staf ni cakap mende tuh jadik pelik sbb aku mcm ala-ala rock japg bile dgr sebot bahasa baku tuh yg jadik pelik. apa-apa jelaa. tapi aku gembira dgn semua feedback tuh hehehe

okehla mau makan. skang ni aku tgh meng'update' blog dirumah baru di nilai dgn menggunakan wireless rumah sebelah mungkin. name network pon Suriya Family hahahahha

No comments: