Tuesday, January 6, 2009

Misi Bandung May 2009

pagi tadi agak excited bila bukak email. dapat satu email menyatakan mengenai percutian ke Bandung, Indonesia pada harga RM 620 untuk penginapan 4 hari 3 malam! berbaloi kan? aku terus tepon dLa untuk btau akan hal tu dan beliau pun mcm bersetuju. dengan tidak menunggu dengan lebih lanjut aku terus reply email kepada penghantar tadi untuk tanya kan dengan lebih details esp. tang company mana dia keja, valid ke tak yada yada yada yada. then dengan pantas si penghantar tu mereply balik email aku nyatakan yang dia buat menda ni as dia nya second income. liase wif triways travel since kawan dia keja kat sane n yang paling penting dia ada mention yang this is not his 1st project. dat means dia ni bleh di percayai lah. then dia kate for further info on d details kena tepon dia. so probably tengahari ni aku akan tepon dia. sangat excited! untuk dapat kan another opinion, aku pun tepon mak aku nun di putrajaya sana nak tanya opinion dia is it worth it tak if pegi Bandung dengan that kind of harga. Oh yea, sebelum terlupa RM 620 tuh including :



  • 2 ways airport transfer

  • 3 x b.fast, 3 x lunch, 3 x dinner

  • airport transfer (since flight landed kat Jakarta)

  • Air-cond bus transportation, city tour and tour guide

  • tipping for guide & driver


nak further info sile click kt gambo kt bwh ni


then lepas dh tanya mak aku whether is it ok or not then mak aku cakap oklah kan since dat one included wif accomodation and makan skali kan. aku sangat tak sabo nak tanya mamat tuh dgn lebih lanjut. so misi yang pertama bagi tahun 2009 adalah kumpul duet utk ke Bandung. Yahuuuuuuuuuu

* p/s dLa: sila kumpul duet dr skang utk kite shopping sakan kt Bandung nnt. Bwk seriban mesti tak cukop nk shopping tuh ahakssss (berangan plak)

3 comments:

Lina Azlina said...

wah..nak itot =(

[M.Y] said...

jum laa naaa koh kite pegi beramai2.. sile btau awal2 mau booking flight hehe

*Mami Damia Aisyah* said...

wahh kamu mahu ke bandung ya... jgn lupa banje yek.. wahahah tak mau mee bandung ngan sirap bandung.. hehhehe.. jgn lupa isi borang coti awal2...tapi ingat ya.. hujung bulan 5 tak le nak lari dr unit hasill wahahahaa...