Monday, January 5, 2009

tibe-tibe rindu kt keje lama.. aishhh

Tadi ade la sorang customer call aku (kire consider as customer jugak la e/though i'm working in public sector, service sector kan) tanya pasal bil cukai. Then aku tanye laa n amek all d details untuk aku check dalam system dulu. Then lepas dia dh bagi all d details aku soh die hold on d line 4 a while since i need to check first kan. Agak lama gak dia tunggu, system plak lembab mcm nak mati. Dah dapat bukak semua then aku cakap kat dia 'Hello Encik Tuttttt, terima kasih kerana menunggu di talian. Untuk bil encik ni kita dalam proses penghantaran bla bla bla bla bla' and org tuh pun faham and say thanks definitely and hang up. Lepas je habis conversation aku ngn dia baru aku realize dat i sounds like customer service officer. Hahaha sangat Astro okeh. Tiba-tiba rindu dengan pelanggan-pelanggan Astro yang agak mencabar i guess. Haihh laa. Nasib baik la aku keja kat area yang direct to customer jugak, dapat lah aku mengaplikasikan ape yang aku dah penah buat previously, either online customer or walk in customer. Suddenly, i missed d gud old time while working as Customer Service Officer.

*alamak dah nak pukul 6. still kat office lagik. balik-balik. Belum mengadap Nya lagi untuk kali ke-3 untuk harini and Spa Q menanti pukul 6.30 nnt. callo~

1 comment:

Lina Azlina said...

msti ko xpsan kan ko betindak sbg customer srvc offcr..hehe
tp org tu msti ckp...sungguh behemah akak ni...huhu..ok la tu kan..

p/s:aku pon layan spaQ..sgt sronok kan....layan la gak tb2,big is beautiful......suke sgt!