Monday, April 27, 2009

2 mei

adoi! dengan keadaan telinga yang pekak sebelah, di tambah dengan musim perkahwinan yang bermula. semuanya nak buat 2 mei. musim mengawan dah sampai ke?

2 mei ni aje aku ade 4 jemputan kawen dari kawan-kawan aku.
- hanna, classmate skolah menengah aku. majlis kat taman melati.
- nurul, member PTD aku. majlis kat senawang, seremban
- binjai, member mirc aku. majlis kat putrajaya
- yang, classmate degree aku. majlis kat padang temu, melaka.

gila la! semua tempat kawen bersepah dari utara sampai nak ke selatan. mane satu aku nak pei dulu pon tatau la. rasa nya macam pegi hanna kawen dulu then g binjai nye majlis. pastu baru gerak ke seremban n last ke melaka. tapi lepas g melaka aku kena balik nilai balik. haihh la. kalo perjalanan nak pegi ke satu tempat tuh amik mase tak lama dalam setengah jam aku tak kisah sangat. ni mau makan 2 jam gak.

lokasi kawen tu satu masalah. hadiah kawen tu cemane plak? tadi aku baru je lepas carik hadiah kawen hanna. tibe2 datang lagik 3 invitation plak. memang pening gak la. takpela yang lelain tuh aku bagi angpau cukop kot. di zaman-zaman kemelesetan ekonomi ni memang perlu berjimat cermat huhu apa-apa pun aku hepi dengan seme kenkawan aku yang dah decide nak habis kan zaman bujang dorang. semoga berkekalan hingga ke akhir hayat hendaknya. aminnnnn

No comments: