Wednesday, December 30, 2009

depressed... AGAIN!

apsal la dengan aku tahun ni? tak habis-habis depressed. lepas satu-satu jadi. adakah tahun 2009 ni memang tahun malang untuk aku? luck is not always on my side this year except for my engagement. tu jela yang boleh membuat kan hati aku gembira kejap and lepas tu continue balik depressed. dah nak dekat hujung-hujung tahun ni ingat kan things will be better and luck will meet me next year tapi semua tu salah and tak benar. aku lagi bertambah-tambah depressed waktu-waktu hujung tahun ni and berkemungkinan akan depressed sepanjang tahun depan. bukan aku mintak benda-benda ni jadi tapi orang sekeliling aku macam tak pernah nak pikir pasal aku. i'll always be the one who HAVE to think about others feelings dan aku akan sentiasa mengalah untuk keselesaan dan kebahagiaan orang lain. kenapa mesti aku? kenapa takde orang yang pernah pikir ape perasaan aku? ape yang aku nak? ape yang aku harapkan? kenapa semua orang mesti bersikap "selfish"? kenapa? kenapa? kenapa??? ada siapa-siapa boleh tolong jawab? kenapa orang lain tak boleh tengok aku bahagia? aku tak mintak banyak. aku bukan mintak duit pun. tak boleh ke kali ni je orang lain mengalah untuk aku demi kebahagiaan aku? tak boleh ke? is it too much to ask? and i will always be the 'mangsa keadaan'.

selamat datang 2010 yang aku tidak mengharapkan KEBAHAGIAAN and TUAH!

No comments: