Friday, January 14, 2011

hiatus

Lately ni tatau la nape malas sangat nak update blog. Kalau nak ikutkan mmg terlalu banyak nak cite, terlalu banyak news yang nak diupdate. Tapi tiap kali bukak blog, login & sampai kat skrin new post, terus stuck tak tau nak tulis ape. Setakat dapat tulis title kat atas and few words je tapi all of sudden, aku terus akan back space sampai habis ayat and tau-tau je aku nak ada kat skrin edit post untuk delete entri yang separuh siap tu.

Haih tak tau la ape dah jadik dengan aku ni. Bace blog kawan-kawan kemain aktif lagi mengupdate. Siap ade yang sehari sampai 2-3 entri la. Hebat betul diorang. Azam tahun baru kot, nak memperbanyakkan entri. Aku ni, entahlah. Nak kata busy sangat kat ofis tak jugak. Tiap hari aku sempat je nak bace entri-entri terbaru orang lain. Pastu boleh dikatekan tiap-taip hari aktiviti aku kat ofis kalau keje tak banyak akan blog hopping kat certain-certain blog. Takpela moga ilham & kerajinan nak menulis tu ade lepas ni.

Actually, ade benda nak cite & dibagitau. Tapi rase hold dulu kot. Kumpul biar banyak sket baru leh cite. Nanti panjang sket entri aku tu kan hehe

Ni cite lain pulak. Hari ni it's a public holiday for Negeri Sembilan sebab birthday Yang Dipertuan Besar Negeri Sembilan. Seperti biase, aku tak terkecuali untuk dipanggil bertugas. Tu la, tahun lepas hebat sangat aku ngelak. Tahun ni dah tak leh ngelak sebab aku jadi pengiring rapat kepada Undanf Luak Johol. Meraselah aky pakai baju no 1 dress sebelum pegi konvo DPA insya Allah bulan 3 nanti hehe cuak memang tak payah cakap la. Aku ni manelah reti bab-bab protokol ni kan tapi aku belasahkan aje hehe

Nanti lah esok-esok aku cite lebih details. Husband aku dah balik. Kena layan makan minum hehe daaa
Published with Blogger-droid v1.6.5

No comments: