Wednesday, January 7, 2009

Misi Tidak Mustahil 2009 #1

seronok sangat. semalam waktu maghrib ada dapat satu panggilan telepon yang menggumbirakan hati. loan aku diluluskan. yahuuu. maka bleh la berpindah ke Nilai dengan kadar segera kerana boleh menempah segala kabinet dapur itu. dah diluluskan, maka akan terdapat beberapa misi yang tidak mustahil untuk tahun 2009. antaranya adalah.. jeng jeng jengggggg:

Camera Sony Cyber Shot - DSC-T300/R

sangat teruja dengan warna kamera ini. sama seperti kereta ku yg merah menyala ituuu. harganya tidak dapat dikenal pasti tapi mungkin sekitar RM1299 juga. suka!!

Camera Sony Cyber Shot - DSC-T77/G

uhhh yang ni pun aku sangat teruja juga. tidak tahu ingin memilih antara satu. yang ni harga dia RM 1299. kalau tak dapat carik yang merah tu, akan ku grab yang warna ini juga yeayyy..

baru jumpa satu je misi tidak mustahil untuk tahun 2009 ni. tadi carik laptop tp takde yg berkenan lagi. tunggu di next entry ya! =)

*teringin nak makan resipi rahsia pulak dah. tp kalau tak kenyang nnt cmne? haihhh

5 comments:

*diera* said...

wah2 ader kamera nanti amik gambar saya banyak2 ye.. hehheehhe.. chaiyok2 vote for merah...

Lina Azlina said...

perhhh...
saye juge vote yg merah
go for the reddish la yaya.sepsi..nyiau~

Yaya Fadzil said...

santek kan kaler merah itewwww... tp takot tak jmp je nnt musti keciwaa huhu

Lina Azlina said...

anda mmg sudah keceweee...promosi itu sudaaa abisss..kene beli yg hargeee 1000++++
=(

Yaya Fadzil said...

tau takpee.. tp it's ok.. aku pasti akan crik yg sebegitu rupe tak kesah laa harge die bape pon.. t'mimpi2 dan ni hehe