Wednesday, February 18, 2009

online shopping

uihh lama btol tak update blog time-time keja cmni. agak macam takde mase sket utk menda-menda ni tapi kalo browse ke blog yg ala-ala online shopping tuh memang ada je mase nye hehe.

aku pon tatau la nape lately ni aku tersangat la addict pada online shopping ni. online shopping yang aku maksudkan tuh mcm kita bukak webpage orang n then berkenan dgn certain-certain barang then PM owner of the web atau sms je utk booked then masok kan duet scare online banking atau thru cash deposit machine. bukan nye online shopping yg guna-guna kedit kad ni. haihh aku tersangat la tidak percaya pada menda-menda kedit kad ni. bleh buat org jatoh muflis la. especially orang-orang yang macam aku ni. pantang tengok menda lawa n besh sket mesti nak beli haihhhh..

pastu skang ni bila dh addict ngan online shopping ni, aku dh takde blog hopping kat blog-blog orang untuk baca entri dorang. skang ni aku dok sebok blog hopping dok tengok latest barang yang sedia untuk dijual n di order. tersangat terpengaruh aku ni dgn menda-menda cmni. kat blog pv je aku dah beli barang dr dia around 1500++ okeh!! then aritu 'ter'browse kat website sericahaya pasal jual tudung lilit dubai ni n aku 'ter'beli 2 helai tudung from there berjumlah RM70!! bukan stakat tuh je, lepas tuh aku blog hopping ke wada's wardrobe plak n from there aku 'ter'beli 3 helai baju yang total semua skali RM115. pastu tadi, aku main blog hopping lagi. then aku terstop kat blog perfume. aku tersangat la suka dengan offer kat situ n aku 'ter'beli set perfume berharga RM 260. adehhh. uisshhh aku ni tersangat bahaya la dengan menda-menda cmni. dah berazam nak kurang-kurang kan beli-beli barang macam baju-baju taun ni tapi aku buat gak adoiiii cemane mau stop dari tgk menda-menda yang menarik minat utk beli ni?? huhu
help me!!


*entri kali ni banyak plak link nya. bukan nak promote just nak tunjuk betapa boros nya aku. no wonder la pujaan ati tersangat la berang bila dia tau aku beli-beli mcm orang gila cmni huhu

No comments: