Monday, February 23, 2009

Terima Kasih Tuhan

* perasaan agak mellow sket skang ni

dunno why la tonite a bit sensitive. mayb feels like being neglected by pujaan ati for 2 days. he's doing nuthing than working so hard. its not that i didnt understand his situation. dia buat semua tuh utk aku. for our future but i felt neglected. he's not sms-ing me for the whole day yesterday. not even call me. its difficult for me because we've been sms-ing each n every minutes since we've known each other for the past 2 years. n suddenly when he didnt sms me for the whole day, my heart broken into pieces. (apehal lagu-lagu kat dalam enpon ni asek dok shuffle lagu mellow-mellow je?) so to keep myself busy and dun wanna think bout that, i've been going out wif my sis. yesterday we went to OU to do some shopping, hang out, eat like mad then go back home. today, we went out again. this time to sunway to watch benjamin buttons since that movie not showing in alamanda.


**

just now, he sms me. bila bace sms dia, hati mcm tersentuh jap. suddenly rase mcm dia jauh sesangat dgn aku (walaupun hakikatnya dia mmg berada jauh dari aku, yeah kami bercinta jara jauh) suddenly i felt like i will not see him again, ever!! then aku reply sms dia saying that i missed him alot! i missed the sms, the phone calls, the voice etc. aku btau dia gak yang aku rase mcm terabai, mcm dia tak amek berat pasal aku sedang kan deep down insidde i know he never stop thinking bout me. that he will never ever leave me. then dia mula cakap jangan pikir yang bukan-bukan. dia buat semua tuh untuk aku, dia nak aku idop senang nanti. dia tanak aku pikir yang dia tak mampu nak tunai kan segala kemahuan aku. bila dia cakap cmtu aku dah start tersentuh. bila dah tersentuh mula la air mata pun nak meleleh. bila dah menangis pe semua tuh mula la teringat benda-benda lama. then tak semena-mena aku cakap something dalam bisik, di balik bantal busuk yang menutup muka aku ni.


Ya Allah,
tolong mudahkan life kitorang berdua,
aku tau aku terlalu banyak berdosa dengan Kau,
aku tau Kau dah terlalu banyak makbulkan doa aku sejak beberapa tahun yang lepas.
Kau penah dengar rintihan hati aku yang aku nak seorang lelaki yang akan berkorban apa saja untuk aku, sanggup buat apa saja untuk aku, dan Kau dah jumpa kan aku dengan lelaki itu.

Ya Allah,
aku berharap sangat Kau panjang kan jodoh kami berdua.
aku sayang sangat-sangat kat dia sampai aku tatau apa aku akan buat kalau aku takde dia.
aku tak penah sayang orang lain macamana aku sayang dia skang ni.
aku mintak sangat-sangat Kau mudahkan perjalanan kami berdua terutama life dia.
dia terlalu banyak berkorban untuk aku dan aku tak sanggup nak tengok dia terluka sebab aku.

(i write this while i'm crying, i cant stop crying)


* hope things will get better and better everyday for both of us. fingers crossed*

2 comments:

Anonymous said...

amin..amin ya rabbil alaminrl

Anonymous said...

amin.amin..