Wednesday, January 4, 2012

2012.

mulakan tahun baru dengan hati yang gembira, semangat yang berkobar-kobar, azam yang berkepuk-kepuk and looking forward for challenges.

teeeetttttttttttttttttt. wronggggggg!!!

realiti: konon-konon masuk tahun baru dengan gagahnya nak taip surat ke bos untuk mintak pertukaran ke johor since husband dapat keje kat jb bulan februari ni. then suddenly, niat tu terhenti sebab ade sorang officemate dah dapat surat pertukaran ke melaka kuatkuasa next week and aku adalah insan yang AMAT bertuah sangat kena ganti tempat dia and menanggung keje kat tempat aku sekarang ni. kalau dah gitu gayanya dah tentu-tentulah bos aku TAK AKAN pertimbangankan pertukaran aku ke tempat lain TANPA pengganti. and yang membuatkan lagi sakit hati dan punah ranap segala harapan adalah bila dapat tau pengganti yang akan isi kekosongan kat opis ni hanyalah akan berlaku pada bulan mac nanti sebab ada intake baru. tu harapan jela kan. intake baru memang akan masuk tapi BELUM tentu insan-insan yang bertuah itu akan ditempatkan kat opis aku yang serba-serbi MEWAH. adoiii! dah la dengan keadaan di rumah sekarang semakin berkecamuk. dengan kerosakan sana sini, tuan rumah pulak seolah-olah buat tak mengerti je. nak carik rumah sewa lain memang agak payah di awal-awal tahun ni. terima kasih di atas kesulitan yang berlaku dipermulaan tahun. aku memang suka sangat lah kan! terus rasa macam kemalasan berkerja dan nak menaip surat berhenti keje pulak. sigh*

update Hannah Raisha:
pagi tadi satu kejayaan dan kegembiraan buat Hannah dan mummy Hannah bila dia secara tiba-tiba meniarap dengan sendirinya tanpa sebarang bunyi bising yang keluar dari mulut. well done Hannah Raisha! mummy so proud of u! next week mummy upah beli bouncer and gelang kaki eh? =)

No comments: