Monday, August 31, 2009

flash back

aku tatau laa nape since terjadi nye kejadian hitam few months back, aku punye surrounding mesti ade kene mengene dgn kejadian tu. dari cite-cite orang sekeliling sampai la cite kat dunia ni pon ade kene mengene ngn kejadian tu. i try my best to forget bout "that" thing tapi kalo asek dihadapkan dengan bende yang ade kene mengene, macam mana aku leh lupekan.

kadang-kadang bile terlalu pikir sangat, jadik menyesak kan ati n prasaan gak. tapi kalo tak pikir kan, pegi mane-mane mesti ade terkeluar cite yang lebih kurang same je. sampai tatau ape yang aku perlu buat nak lupekan pasal mende tu. maybe aku kene go with the flow kot macam yang aku selalu buat bile jadi mende-mende yang memeningkan paler otak aku sendiri.

bulan-bulan pose ni aku banyak berpikir supaya mende yang dah penah jadik kat aku suatu masa dulu dapat dijadikan as pengajaran pada aku so that i won't repeat the same mistake again. aku lebih banyak berhati-hati dari segi percakapan and pertuturan.

well let's pray for the best and i can live my life as it is. jom start fikir pasal 3rd oct 2009, can we? ngeeeee

No comments: